Gå til indhold

Kurv

Din kurv er tom

Levering

Varer bestilt på vores webshop leveres til hele Danmark, dog ikke Grønland og Færøerne.  Vi behandler din ordre hurtigst muligt, og du vil løbende modtage statusopdateringer via e-mail. Lagervarer afsendes normalt indenfor 2-4 hverdage. Ved helligdage kan der forventes længere leveringstid.

Fragtpriser
Afhængig af din ordres sammensætning og størrelse bliver din ordre leveret som pakke- eller palleforsendelse.
GLS, Fedex, TNT, DHL, UPS, Bring og DAO privat levering (pakkeforsendelse): 99 DKK (f.eks. accessories, belysning og småmøbler)
Dachser privat levering (palleforsendelse): 299 DKK (f.eks. stole, borde, skænke og sofaer).
Bemærk, disse priser er dog ikke gældende i perioder med fri-fragt-kampagner. Aktuelle kampagner er synlige ved betaling. 

Pakkeforsendelser
Ordrer, der kan sendes som pakker, leveres med GLS, Fedex, TNT, DHL, UPS, Bring eller DAO. Normal leveringstid for pakkeforsendelser er 2-4 dage fra afsendelsestidspunktet. Du vil modtage trackingnummer via din oplyste kontaktinformation. Vi sender gerne din ordre til private- eller erhvervsadresser.

Palleforsendelser
Ordrer, der skal sendes på palle (f.eks. skænke, stole, spiseborde, sofaer), leveres med Dachser. Du vil blive kontaktet på telefon for at aftale leveringstidspunktet. Normal leveringstid er mellem 2-5 hverdage efter afsendelse fra vores lager. Hvis du ikke er hjemme på det aftalte tidspunkt, bliver ordren returneret til vores lager, desto mindre andet er aftalt. Vi beder dig kontakte os, hvis du bliver forhindret i at modtage ordren, da du har ansvaret for, at din ordre kan modtages.

Særlige forhold ved palleforsendelser
Ved levering skal der være en myndig modtager til stede. Du kan videregive fuldmagten til at kvittere for modtagelsen. Det er vigtigt, at du kontrollerer din ordre for eventuelle synlige skader ved modtagelsen. Samtidig opfordrer vi til, at du sikrer dig, at det er de korrekte varer. Herefter kan du kvittere for modtagelsen.

Med mindre andet er aftalt fjernes palle og emballage ikke af vognmanden.

Er der i mod forventning skader eller synlige defekter på emballage, skal du huske at kvittere for modtagelsen med forbehold. Derudover er det en mulighed at afvise modtagelsen, hvorefter chaufføren tager ordren med retur. Når vi har modtaget besked fra chaufføren om afvist modtagelse, kontakter vi dig via din oplyste kontaktinformation. Hvis du ikke hører fra os, kontakt da kundeservice@woud.dk.

Forsinkelser
Vi gør opmærksom på, at varer, der er i restordre, kan have længere leveringstid end oplyst. Hvis ordren er forsinket, vil vi naturligvis informere dig her om pr. e-mail. Ved forsinkelse af ordren fra fragtfirmaets side kan WOUD ikke stilles til ansvar. Du er dog velkommen til at kontakte os på +45 71 998 998 eller kundeservice@woud.dk, hvis du oplever problemer med leveringen.

Læs WOUD's handelsbetingelser.